lørdag 21. februar 2009

Fredag 20. februar

Jess, dagene flyr forbi, og det er jo 20. februar allerede, eller 21. når jeg skriver dette faktisk. Dagen i dagen har vært helt ok, men som alle fredager, så er folk litt småleie og vil ha helg raskest mulig.

Slapp å ta bussen til skolen i dag. Laila sa hun skulle mekke frokost siden vi ikke hadde noe, så hun mekket pannekaker til meg og Jeff til frokost. Yay :P Kom inn etter først bell, så gangene var som vanlig stappfulle, men kom meg jo til klasserommet etterhvert.

1st period, så gikk jeg først å tok bilder med alle FBLA-vinnerne fra region, før vi i adv. web design slapp å gjøre noe i dag. Satterfield satte på en CD med Steve Gilliland eller hva fyren het. Han er en sånn motivational speak, hva det nå enn heter på norsk. Sånne er jo rimelig kjedelig har jeg fått hørt, men denne fyren er bare genial. Han er kinda som en komiker som gjør noe annet ann hva vanlig stand-up show liksom. Anbefales.

2nd ble brukt på notater, film og chill. Filmen vi så var en 25 minutter über lowbudget film fra Discovery Education som handlet om en familie som flyttet tilbake til USA etter at en ny president var innsatt og tatt bort the Bill of Rights. De overdriver noe jævlig dog, og mener sånn kan USA bli om "vi blir mer sosialistisk"... Jeg har dog mine tvil om akkurat det.

I 3rd så gikk vi igjennom noe for en vocab test vi hadde etter lunsj, og resten ble brukt på å se filmen vi startet på onsdag. Egentlig en ganske chill time. Gikk til 4th hvor vi gjorde alt annet enn å jobbe med Flash. Fredag er som andre dager; Spilldag :D

Dro hjem med bussen, og har brukt resten av kvelden på å se Nytt på Nytt, Jay Leno, lastet ned Slumdog Millionaire, som jeg skal se i morgen regner jeg med, og slappet av. Cass tapte også regional tournament semi final i dag, men vi er visst i state play-offs uansett, så var ikke så veldig farlig, men kjedelig å ikke bli regional champs også da selvfølgelig. Spilte mot Sprayberry High, artig navn... :P

Når familien stikker på voluntary work på Tellus-museet i morgen, så skal jeg prøve å filme litt rundt i huset her så dere får se. Kan ikke love noe, men skal gjøre mitt beste. Hei!

Ingen kommentarer: