tirsdag 23. desember 2008

Søndag 22. desember

Yess, det er ferie for fullt her i Cartersville og i dag hadde jeg planlagt å sove en god stund, men da jeg våknet, først klokken ni, og senere klokken 11, når jeg stod opp. Huset var tomt, bortsett fra en haug katter som jeg slapp ut i kulden.

Ja, det var kaldt i dag. Maks temperaturen i Cartersville i dag var 22 fahrenheit, rundt -7 celsius. Nå vet jeg at det er folk oppe i nord som må leve i -20 fahrenheit, og i tillegg gå på skolen i en dag til... Som Ingrid sa, så føler jeg med dere.

Dagen ble i hovedsak brukt til å vaske klær, rydde og småspise. Laila kom hjem i halv fem-tiden så da begynte hun på hjemmelaget pizza. Ryddet litt på kjøkkenet, før det ble mat. Snakket med Pappa litt på MSN, før vi dro ut for å kjøpe julegaver.

Etter endel stopp så ble jeg ferdig med omtrent alt av gaver. Fant ikke det jeg skulle kjøpe til Don & Laila, så må tilbae en gang og få tak i det. Kjørte igjennom Chick-Fil-A for litt mer middag, før vi kjørte hjem.

Nå sitter jeg egentlig bare her å tenker på turen til New York om FIRE (4) dager! Vi skal gjøre så utrolig mye, og jeg tror og håper det blir en opplevelse for livet, og det sammen med andre nordmenn!

Ingen kommentarer: