fredag 18. juli 2008

Litt frustrert.. Bare litt!

Hei!

Nå er det 12 dager igjen til jeg drar, og fortsatt kommer jeg meg ingen vei, da jeg ikke har visum. Ringte Speak for å høre om DS-2019 på onsdag, men en eller annen sektretær skulle få de til å ringe meg så fort de var ledige. Jeg har ikke hørt noe enda.

Saken er den at jeg mangler DS-2019 delen av visumet, og når den først kommer, så tar det ca 1 uke å behandle søknaden. Om DS-2019 ikke ligger i postkassen i morgen, så vil det heller ikke komme lørdag og søndag, og første mulighet er da mandag. Da er det vel 9 dager igjen. Så skal jeg sende inn (noe som da sikkert må gjøres rekomandert med masse tull for å få det frem fort som faen), og søknaden skal behandles. Det vil si at de fra den dagen de har fått papirene fra meg, så vil de ha 8-9 dager før jeg må ha fått passet, med visumet returnert.

Går det? Følg med i neste avsnitt av Martin og visumspøkelset!

2 kommentarer:

Leonie sa...

Oij, det hørtes ikke ut som noe man vil stresse med de siste dagene før avreise! Litt dårlig av Speak å ikke ordne det før! Håper det ordner seg snart! ;)

Linda sa...

Jeg venter på nytt innlegg med bilder her!:)