lørdag 12. juli 2008

17 dager...

Yes, det skjer ikke så alt for mye om dagen, og jeg venter på at USSE og Speak skal sende meg DS-2019, som altså er en del av visumsøknaden. Uten den kommer jeg ikke langt. Jeg har også ordnet med forsikring nå. Det ble Gjensidige som fikk selge meg en 10 måneders forsikring.

Ring meg når du skal til stranda
Vi skal gjøre alt i sommer
Så la oss prate som om regninga aldri kommer
Dra på by'n og bruk opp en mill.
for i mårra ekke noenting å grue seg til.


Hart hørt mye på Karpe de siste dagene og drømt om den sommeren jeg ikke får. Jobber hele sommeren, og når det endelig er helg og jeg har fri, så lyner og tordner det som bare faen. Og i tillegg mislykkes Hushovd totalt i dagens etappe i touren, og får ikke sykle igjennom Pyreneene med den grønne trøyen.. Faen!

Skal skrive en mail til vertsfamilien i morgen og spørre om litt flere bilder.. Men inntil da, heeei!

17 dager igjen til jeg drar til OSL, btw...!

2 kommentarer:

Anonym sa...

God tur og lykke til : )

Martin sa...

Tusen takk :D